RPCNH
RPCNH

Omgaan met agressie

Duurt 3 uur fysiek / 1 uur online Fysieke training wordt gewaardeerd met een 8 Min. 15 deelnemers

De training omgaan met agressie - Online

Vanwege de corona-maatregelen wordt deze training nu ook online gegeven. Na opgave van uw deelname ontvangt u de bevestigingsmail. In deze mail vindt u ook de link naar de online meeting. Onze online trainingen vinden plaats via Zoom. Zorg dus dat u voor deelname Zoom heeft geïnstalleerd. De online training duurt ongeveer één uur.

Is de klant agressief of wordt de klant agressief?

Agressie  en ongewenst gedrag komt vaker voor dan u denkt. Wij zijn er inmiddels aan gewend, vandaar dat het ons wellicht minder opvalt. Het grote dilemma is dat u graag de klant wilt begrenzen op het gedrag en tegelijkertijd klantvriendelijk wilt blijven. Men heeft vaak de illusie dat door niet te reageren het gedrag vanzelf over zal gaan. Echter, door niet te reageren keurt u als het ware het gedrag goed en de klant zal doorgaan met dit gedrag.

Wij bieden een methode aan die recht doet aan de relatie met de klant en het stellen van uw eigen persoonlijke grens.

De training bestaat uit een aantal onderwerpen:

  • Wat neem je waar? (voorbeelden van gedrag)
  • Hoe beoordeel je dat gedrag? (vormen van agressie)
  • Hoe reageer je daar effectief op? (begrijpen of begrenzen)

De training omgaan met agressie - Fysiek

Vanwege de corona-maatregelen wordt deze training online gegeven. Na opgave van uw deelname ontvangt u de bevestiging. Daarna krijgt u later een link toegezonden zodat u online met de training mee kunt doen. 

De training bestaat uit drie onderdelen: non coöperatief gedrag, omgaan met agressie en praktisch fysiek optreden. Met behulp van simulaties wordt de theorie in praktijk gebracht.

Agressie in de onderneming komt vaker dan u denkt. Als de medewerker niet goed optreedt, dan is het risico dan het escaleert. Medewerkers die ontdaan zijn en niet goed meer kunnen functioneren is vooral op persoonlijk vlak al ernstig genoeg. De activiteiten komen vaak ook stil te liggen en bezoekers vermijden de onderneming, zeker als dit vaker gebeurt. Help uw medewerkers het visitekaartje te zijn van uw onderneming, ook bij lastige klanten. Door de juiste bejegening toe te passen wordt veel ellende bespaart. 

Vraag de gratis training aan via uw wijkagent of de gemeente. Komt u er niet uit, stuur dan een mail via het contactformulier.

Werkwijze fysieke trainingen

  • Er zijn 4 verschillende ondernemingen.
  • Bepaal met de partijen wie organisator is.
  • Stem datum en tijdstip af.
  • De aanvraag via de wijkagent of gemeente
  • U ontvangt de uitnodiging
  • U werft de deelnemers in uw omgeving

Doelgroep

Medewerkers

Deelnemers

Horeca | Bedrijven | Winkels / 15 tot 30

 

Werkwijze online trainingen

  • Meerdere data beschikbaar
  • Open inschrijving
  • Training vanaf huis / andere locaties bij te wonen
  • Training wordt gegeven via Zoom

Doelgroep

MKB'ers, ondernemers, medewerkers

Deelnemers

Horeca | Bedrijven | Winkels / 15 tot 25

Agenda

08 november 19:00

Online Agressie & Geweld - Zoommeeting

Online

Meld aan

Aanmelden voor Omgaan met agressie

Datum: 08 november 2021 van 19:00 tot 20:15

Locatie: Online Agressie & Geweld - Zoommeeting

Plaats: Training Agressie & Geweld

Meer info: Omgaan met agressie

Persoonlijke gegevens

14 december 19:00

Online Agressie & Geweld - Zoommeeting

Online

Meld aan

Aanmelden voor Omgaan met agressie

Datum: 14 december 2021 van 19:00 tot 20:15

Locatie: Online Agressie & Geweld - Zoommeeting

Plaats: Training Agressie & Geweld

Meer info: Omgaan met agressie

Persoonlijke gegevens

Statistieken

18 keer georganiseerd 10 verschillende locaties fysieke training wordt gewaardeerd met een 8
camera

Cybercrime

Onderzoekers noemen een jaarlijkse stijging van cybercriminaliteit van 30% realistisch. Cybercrime brengt schade toe aan grote en kleine (MKB) bedrijven en is niet of nauwelijks op te lossen met opsporing, de preventie van deze vorm van criminaliteit ligt over het algemeen bij de gebruikers van het internet. Het RPC organiseert allerlei activiteiten zoals het congres “De Hacker vertelt” en workshops die zijn gericht op specifieke trends.

Lees meer
camera

Awareness Ondermijning

Criminele netwerken infiltreren de bovenwereld door intimidatie, bedreiging, omkoping en chantage. Dit mag dan soms subtiel zijn, de gevolgen voor ondernemers in het midden- en klein bedrijf en horeca zijn groot. Het bedrijfsleven dient zich er bewust van te zijn dat ondermijning (in)direct leidt tot financiële schade. Op de seminars Awareness Ondermijning ontrafelen we het containerbegrip en ontdek je hoe je een verdachte situatie kunt herkennen en melden.

Lees meer
camera

Excellent Cameratoezicht

Geschat wordt dat er in totaal één miljoen bewakingscamera’s in Nederland zijn. Vaak blijken de beelden teleurstellend en kunnen ze wel gebruikt worden voor registratie, maar niet als bewijslast. Het RPC ontwikkelde samen met haar partners de richtlijnen Excellent Cameratoezicht. Als u heeft geïnvesteerd in een camerasysteem, dan wilt u toch weten of deze voldoet aan de minimale eisen van opsporing? Vraag nu de gratis scan aan!

Lees meer